top of page

התמצאות במערכת קליקאפ ClickUp

Click UP LOGO

בגדול קליקאפ ClickUp היא מערכת עצומה לניהול משימות ופרויקטים, גם ניצול חלקי שלה, יכול לתת מענה מצויין לעסקים בגדלים שונים ואפילו לשימוש ביתי ואישי.


איך עובד המבנה של קליקאפ?

מסך המערכת מחולק למספר חלקים עיקריים. 

בצידו השמאלי של המסך - ניתן לראות את הסרגל הצידי אשר מכיל מספר מקטעים כגון מועדפים, ספייסים, דשבורד ודוקס.
 

בתחתית המסך מצד שמאל - נראה הגדרות כלליות המשמשות את המשתמש ואת הספייס.
בין האפשרויות המוצעות ניתן לראות הגדרות של המערכת, ייבוא וייצוא של מידע, הזמנת משתמשים נוספים וכדומה.

 

בחלקו המרכזי של העמוד - נראה את תצוגת כלל המשימות והמידע.

בחלקו העליון של המסך - נראה את כלל התצוגות שמכיל הספייס שלנו, אותן ניתן לשנות ולערוך על ידי הוספת תצוגות (ניתן לראות כיצד בסרטון ההדרכה).

בחלקו התחתון של המסך- מאפשר הוספת משימות

(ניתן לראות כיצד בסרטון ההדרכה).

clickup list view

 ההיררכיה של קליקאפ ClickUp:

clickup hirarcy

קליקאפ ClickUp בנוייה בהיררכיה שמקלה להגדיר דברים מלמעלה כלפי מטה.

  1.  WorkSpace - ברמה העליונה נמצא את סביבת העבודה (וורקספייס),
    זה מרחב העבודה הכללי – בדרך כלל יהיה לנו אחד כזה. כל סביבת עבודה עומדת בפני עצמה.

     

  2. Space - ברמה הבאה, נמצא המרחב (ספייס).
    ניתן ליצור כמה מרחבים שרוצים , עבור צוותים, פרויקטים, לקוחות (כCRM או באופנים שונים), עבור העסק וכדומה.
    במידת הצורך ניתן לנוע ולשלב מידע בין מרחבים וליצור מרחבים חדשים בקלות.

     

  3. Folder - תיקיות. רמה זו מאפשרת לארגן את הרשימות (ברמה למטה) הקשורות
    ניתן לבטא בתוכן תהליכי עבודה, תצוגות, שדות מותאמים ועוד. 

     

  4. List - רמת הרשימות מכילה את  המשימות. ניתן לארגן את הרשימות בתוך תיקיה או בנפרד.
     

  5. Task- משימות. הרמה הנמוכה ביותר (אבל אל תתנו לגובה לתעתע, המשימות הן הבסיס לקסם) בכל משימה ניתן לרשום תיאור, משימות משנה, צ'קליסטים, לצרף קבצים, תאריכי יעד, דירוג דחיפות, ניתן להקצות משימות לחברי צוות ושותפים לעשייה, אפשר לשלוח מיילים ישירות מהמשימה, לקיים צ'אט עם קולגה/לקוח/ צוות סביב המשימה, להיות יצירתיים ופרודוקטיביים.

הצגת המידע בקליקאפ ClickUp:


תצוגות

בעזרת פילטרים וקבוצות, התצוגות מגישות את המשימות מנקודות המבט המדיקת את הרזולוציה לכל עסק בהתאם לצרכיו.


דשבורדים

כדי לצפות במידע בצורה אוספת, המרכזת מקורות שונים  ומארגנת אותו לצורך הספציפי שלכם, הדשבורדים מסכמים את מצב המשימות בגרפים טבלאות ומיפויים מותאמים ודינמיים, המשתנים עם התעדכנות המידע.


עמוד הבית

עמוד המציג, מרכז ומדגיש לכל משתמש את המשימות החשובות, הקרובות, באופנים שונים. Line Up - מנהלים יכולים לסמן ולהדגיש משימות בעלות חשיבות מיוחדת ולנהל בקלות לו"ז של צוות.

clickup home page


העקרונות הבאים יכולים לעזור לנו להישאר מאורגנים וממוקדים במה שחשוב:

 

  1. הצמידו תצוגות לסרגל עליון ע"י רפרוף על סימן "…" מימין לשם התצוגה
    והקליקו על סימן             , כך תוכלו למקם כרצונכם את התצוגה בסרגל.

  2. צרו תצוגה של משימות פתוחות שצריך לעשות היום או בשבוע הקרוב כך שתישארו ממוקדים במשימות הדורשות תשומת לב מיידית.

  3. בתחילת שבוע מומלץ לסקור את המשימות והפרויקטים ולתכנן את השבוע הקרוב.

  4. עם סיום משימה זכרו לעדכן את הסטטוס ל"בוצע".
    וחשוב לא פחות להנות ולחגוג את ההצלחה 🎉



קליקאפ ClickUp, עוזרת לשמור על ארגון בקלות ולנהל את המשימות שלכם ביעילות.
רוצים להתנסות במערכת בחינם? לחצו על התמונה למטה ותראו .

bottom of page