התמצאות במערכת ClickUp

מבנה המערכת

מסך המערכת מחולק למספר חלקים עיקריים. בצד השמאלי של המסך ניתן לראות את הסרגל הצידי אשר מכיל מספר מקטעים כגון מועדפים, ספייסים, דשבורד ודוקס. בתחתית המסך מצד שמאל נראה הגדרות כלליות המשמשות את המשתמש ואת הספייס. בין האפשרויות המוצעות ניתן לראות הגדרות של המערכת, ייבוא וייצור של מידע, הזמנת משתמשים נוספים וכדומה. בחלקו המרכזי של העמוד נראה את תצוגת כלל המשימות והמידע. בחלקו העליון של המסך נראה את כלל התצוגות שמכיל הספייס שלנו, אשר ניתן לשנות ולערוך על ידי הוספת תצוגות (ניתן לראות כיצד בסרטון ההדרכה). לבסוף, חלקו התחתון של העמוד מאפשר הוספת משימות (ניתן לראות כיצד בסרטון ההדרכה).

   

תמצאות1.png

ההיררכיה במערכת

קליק אפ בנוי על היררכיה, שם ניתן להגדיר דברים מלמעלה למטה.

הבסיס הוא ה- workspace  אשר מהווה את הדרגה הגבוהה, וניתן לחשוב עליו כמו משרד אשר ניתן ליצור מספר כאלו, אך אי אפשר להעביר מידע ביניהם. מתחת ל- workspace נמצא את ה- spaces  אשר בתוכן ניתן לשים תיקיות ורשימות. ספייסים מאפשרים לשמור על סדר עבודה, כמו מחלקות במשרד, וניתן ליצור אותם עבור צוותים, לצורך עבודה על פרויקטים וכדומה. בין הספייסים ניתן לעבור וגם ליצור חדשים באמצעות לחצן Add space. את הספייס ניתן להגדיר לפי נושאים כלליים, ואת החלוקה ניתן להגדיר לפי פרויקטים, לקוחות וכדומה. בתוך ספייס ניתן ליצור תיקיות ורשימות. תיקיות ניצור לפי נושאים הקשורים למרחב, ויש להן workflow & custom fields. ברשימות נראה את כל המשימות שלנו, וניתן לארגן אותם בתוך תיקיה או בפני עצמן. רשימות מהוות את הפירוט של התיקיות. בתוך רשימה ניתן ליצור משימה, שהיא הגדרה למה צריך להיעשות בנוגע לכל רשימה. משימות נוסיף בתוך התצוגה המרכזית. 

ניתן לראות את התצוגות שבחרנו בשורה העליונה של המסך, ובתוכן נראה את המשימות. משימות מוקצות למשתמשים וניתן לתת להן תאריכי התחלה, תאריכי סיום, להוסיף להן קבצים, תגובות ולשתף אותן בתוך ומחוץ לאפליקציה.   

clickup hirarchy.png