top of page

ClickUp התמצאות במערכת קליקאפ

בגדול קליקאפ ClickUp היא מערכת עצומה לניהול משימות ופרויקטים, גם ניצול של חלקים ממנה נותן מענה מצויין לעסקים בגדלים שונים ואפילו לשימוש ביתי ואישי.

איך עובד המבנה של קליקאפ?
מסך המערכת מחולק למספר חלקים עיקריים. 

בצידו השמאלי של המסך ניתן לראות את הסרגל הצידי אשר מכיל מספר מקטעים כגון מועדפים, ספייסים, דשבורד ודוקס.

בתחתית המסך מצד שמאל נראה הגדרות כלליות המשמשות את המשתמש ואת הספייס.
בין האפשרויות המוצעות ניתן לראות הגדרות של המערכת, ייבוא וייצוא של מידע, הזמנת משתמשים נוספים וכדומה.בחלקו המרכזי של העמוד נראה את תצוגת כלל המשימות והמידע.
בחלקו העליון של המסך נראה את כלל התצוגות שמכיל הספייס שלנו, אשר ניתן לשנות ולערוך על ידי הוספת תצוגות (ניתן לראות כיצד בסרטון ההדרכה).
לבסוף, חלקו התחתון של העמוד מאפשר הוספת משימות (ניתן לראות כיצד בסרטון ההדרכה).

ההיררכיה של קליקאפ ClickUp:

clickup hirarchy.png
קליקאפ ​ClickUp בנוייה בהיררכיה שמקלה להגדיר דברים מלמעלה כלפי מטה:
 
  1. WorkSpace - ברמה העליונה נמצא את סביבת העבודה (וורקספייס),
    זה מרחב העבודה הכללי – בדרך כלל יהיה לנו אחד כזה. כל סביבת עבודה עומדת בפני עצמה.
     

  2. Space - ברמה הבאה, נמצא המרחב (ספייס). ניתן ליצור כמה מרחבים שרוצים , ניתן ליצור אותם עבור צוותים, פרויקטים, עבור לקוחות (כCRM או באופנים שונים), עבור העסק ועוד.
    במידת הצורך ניתן לנוע ולשלב מידע בין מרחבים וכן ליצור מרחבים חדשים בקלות.
     

  3. Folder - תיקיות. רמה זו מאפשרת לארגן את הרשימות (ברמה למטה) הקשורות
    ניתן לבטא בתוכן תהליכי עבודה, תצוגות, שדות מותאמים ועוד. 
     

  4.  List - רמת הרשימות מכילה את  המשימות. ניתן לארגן את הרשימות בתוך תיקיה או בנפרד.
     

  5. Task- משימות. הרמה הנמוכה ביותר (אבל אל תתנו לגובה לתעתע, המשימות הן הבסיס לקסם) בכל משימה ניתן לרשום תיאור, משימות משנה, צ'קליסטים, לצרף קבצים, תאריכי יעד, דירוג דחיפות, ניתן להקצות משימות לחברי צוות ושותפים לעשייה, אפשר לשלוח מיילים ישירות מהמשימה, לקיים צ'אט עם קולגה/לקוח/ צוות סביב המשימה ועוד

הצגת המידע בקליקאפ ClickUp:


תצוגות

בעזרת פילטרים וקבוצות, התצוגות מגישות את המשימות מנקודות המבט המדיקת את הרזולוציה לכל עסק בהתאם לצרכיו.


דשבורדים

כדי לצפות במידע בצורה אוספת, המרכזת מקורות שונים  ומארגנת אותו לצורך הספציפי שלכם, הדשבורדים מסכמים את מצב המשימות בגרפים טבלאות ומיפויים מותאמים ודינמיים,
המשתנים עם התעדכנות המידע.

 

עמוד הבית

עמוד המציג, מרכז ומדגיש לכל משתמש את המשימות החשובות, הקרובות, באופנים שונים. Line Up - מנהלים יכולים לסמן ולהדגיש משימות בעלות חשיבות מיוחדת ולנהל בקלות לו"ז של צוות.


העקרונות הבאים יכולים לעזור לנו להישאר מאורגנים וממוקדים במה שחשוב:

תצוגה זמינה של משימות פתוחות שצריך לעשות עכשיו, בשבוע הקרוב מאפשרת להישאר ממוקדים במשימות הדורשות תשומת לב מיידית.

תחילת שבוע מומלץ לסקור את המשימות והפרויקטים, לסמן משימות שהושלמו (אם שכחנו)  וחשוב ליהנות מהחגיגה🎉

ClickUp, עוזר לשמור על ארגון בקלות ולנהל את המשימות שלכם ביעילות.
רוצים להתנסות במערכת בחינם? לחצו על התמונה למטה והירשמו

bottom of page