הנה כמה דוגמאות לאופן שבו אוטומציה יכולה לעזור: ניהול דוא"ל - ניתן להשתמש במסננים ובכלים כדי למיין אוטומטית את הדוא"ל לתיקיות, לתעדף מיילים מסוימים ואפילו לשלוח תשובות אוטומטיות. תזמון לוח שנה- השתמש בכלי תזמון כגון Calendly או Doodle כדי להפוך את תהליך תזמון הפגישות לאוטומטי. ניהול משימות - התשמש בכלי ניהול משימות כגון: AirTable, ClickUp, ועוד כדי לנהל את תהליך הקצאת המשימות, קביעת מועדים ומעקב אחר ההתקדמות. ניהול מסמכים- השתמש בשירותי אחסון בענן כגון: Dropbox או Drive כדי לגבות ולסנכרן את הקבצים שלך באופן אוטומטי בכל המכשירים שלך.
כמו שראינו, ע"י שימוש בכלי אוטומציה אפשר לחסוך זמן ולהגדיל את הפרודוקטיביות שלך. עם זאת, חשוב לזכור כי אוטומציה אינה תחליף להרגלי ניהול זמן טובים כמו הצבת יעדים ברורים, תעדוף משימות והימנעות מדחיינות.
לתכנים נוספים כנסו לעמוד הפייסבוק:)