דיווחי שעות

טיימר גלובלי

ממוקם מתחת לתפריט הפעולה בפינה השמאלית התחתונה של המסך,

ניתן למדוד במהירות זמן למשימה או ליצור משימה חדשה ולמדוד לה זמן.

  • ניתן להתחיל ועצור את הזמן מכל מחשב שמחוברים אליו עם תמיכה מלאה
    בשולחן העבודה, באפליקציית האינטרנט ובאפליקציית 2.0 Legacy נייד!
    (בקרוב ב-Chrome)

  • יש להשאיר את הטיימר גלוי ב-Mini Mode כך שלעולם לא נשכח לעצור
    אותו כשנסיים!

  • יש לדלג בין המשימות שעובדים עליהן עם רשומות הזמן האחרונות על ידי
    הפעלת טיימר חדש מכניסה קודמת

  • משתמשי Business + מקבלים את היתרון הנוסף של זמן המעקב ללא צורך
    לקשר תחילה משימה. התחל טיימר ברגע שתתחיל לעבוד והוסף פרטים
    בהמשך!

פרטי זמן הכניסה

 משתמשי Business + מקבלים תכונות נוספות כדי להפוך את הדיווח לטוב יותר.

  • הערות: ניתן להוסיף הערות לכל ערך רשמי לרישום טוב יותר של מה שעבדנו עליו 

  • תוויות: הוספת תוויות לרישומי זמן לשימוש במרחב העבודה שלך לסינון טוב יותר של זמן מעקב דומה

  • חיוב: לסמן את הזמן כניתן לחיוב כדי לעקוב אחר הזמן המיועד לחשבוניות וזמן שמשמש רק לדיווחים פנימיים.

דיווח זמן

 Dashboards כוללים כמה יישומונים שונים כדי לספק דיווח מקיף להתאמה אישית. בעזרת היישומונים למעקב אחר זמן ניתן:

  • לראות את הזמן הכולל שכל אדם בסביבת העבודה מדד

  • סינון לפי תוויות זמן מותאמות אישית ורישומי זמן קבוצתיים לפי מאפיינים שונים

  • צפייה ביומני מעקב זמן מצטברים לכל אחד מחברי הצוות למידע מדויק על כמה זמן דרשה רשימת משימות.

  • צפייה בזמן במעקב ידני ובאופן אוטומטי, כגון עם ClickUp, Toggle ו-Harvest.

  • ייצוא הנתונים לקבלת מידע נוסף

 

יש לשים לב ששימושים בלתי מוגבלים ב-Dashboard זמינים רק למשתמשי Unlimited Plan ומעלה.

 

סיכום מעקב אחר זמן: יש ללחוץ על Parent rollup total כדי לראות את זמן המעקב בחלוקה לפי משימות משנה. ניתן גם לראות כל זמן שנרשם במשימה הראשית עצמה!  הערה: ניתן לבחור להסתיר מעקב אחר זמן מהאורחים המוזמנים.

עריכת הזמן

 

כדי לערוך זמן שנרשם על ידיך או על ידי משתמש אחר (אם אתה
מנהל המערכת), יש לפתוח את המשימה ולבצע את השלבים הבאים:

 

  1. ​יש לבחור בספירה לאחור של הזמן המוקצה

  2. יש ללחוץ על שם משתמש

  3. יש ללחוץ על סמל העיפרון שליד ערך הזמן לביצוע שינויים

  4. יש ללחוץ על שמירה

הוספת מעקב אחר משימה באופן ידני

במידה ושכחנו להזין את הזמן במועד מוקדם יותר, וצריך להוסיף זמן כניסה ספציפי עם זמן התחלה וזמן סיום מוגדרים מראש, אפשר לעשות זאת בעזרת כמה שלבים פשוטים:

  1. יש לפתוח את המשימה וללחוץ על Time Tracked

  2.  יש לבחור בManual או Range

  3. יש להוסיף את הזמן הרצוי

  4. יש לבחור בתאריך

  5. יש להוסיף פתקיות, תוויות וזמן ופרטי זמן משימה לחיוב

  6. יש לזכור לשמור על מנת להזין את זמן המשימה
     

דיווח2.png

הוספת מעקב אחר משימה באופן ידני

במידה ושכחנו להזין את הזמן במועד מוקדם יותר, וצריך להוסיף זמן כניסה ספציפי עם זמן התחלה וזמן סיום מוגדרים מראש, אפשר לעשות זאת בעזרת כמה שלבים פשוטים:

  1. יש לפתוח את המשימה וללחוץ על Time Tracked

  2. יש לבחור בManual או Range

  3. יש להוסיף את הזמן הרצוי

  4. יש לבחור בתאריך

  5. יש להוסיף פתקיות, תוויות וזמן ופרטי זמן משימה לחיוב

  6. יש לזכור לשמור על מנת להזין את זמן המשימה

מעקב מקומי אחר הזמן

יש לאפשר את Time Tracking  ב- ClickApp (אם אנחנו אדמין)
בחלל העבודה על ידי מעבר ל- Settings.
לאחר מכן ניתן למצוא את ה- Time Tracker בפינה הימנית
של כל משימה בחלל העבודה.
יש ללחוץ על play כדי להתחיל את הטיימר או להזין זמן באופן ידני
בעזרת ה-natural language processing feature.
המשימה מאחסנת את הזמנים בבאצ'ים  (קבוצות קטנות),
אבל ניתן גם לראות מי עוד עבד על  משימה זו'
וכמה זמן עבדו על המשימה.
 
 
דיווח3.png
דיווח4.png

מעקב אחר זמנים

כאשר סביבת העבודה ClickApp מופעלת, משימה תראה את הזמן הכולל של שתי המשימות בתוספת הזמן שלקחה המשימה עצמה.

לדוגמא:

  • משימה: שעה אחת

  • תת-משימה: שעה אחת

 

כש-ClickApp מופעל, הזמן שיוצג במשימה יהיה חיבור של שניהם: שעתיים.

איך להתחיל:

  1. יש ללחוץ על ClickApp

  2. יש להפעיל את ה-Time Tracking Rollup

  3. יש ללחוץ על משימה כדי לראות את הזמן הכולל שלקחה

אומדן זמנים

הוסיפו אומדן זמנים למשימות כדי לאפשר צפי סיום טוב יותר לתיקיות ורשימות.

אומדן זמנים הוא פיצ'ר ב- ClickApp, כלומר, ניתן לאפשר (או לא לאפשר) את הפיצ'ר הנ"ל בחלל העבודה.

אפשור אומדן זמנים

  1. יש ללחוץ על תמונת הפרופיל שלכם בפינה השמאלית התחתונה של המסך.

  2.  

    יש לבחור ב – ClickApps בתפריט שהופיע יש לאתר את אומדן הזמן
    ולהפעיל אותו.
  3. יש לאפשר כמה חללי עבודה שרצויים.

  4. כי יחידת מדידת הזמן תהיה שעותיש לקבוע האם רוצים לקבוע

  5.  

    (באופן אוטומטי אומדן הזמן יוצג בימים, שבועות וחודשים-
    כשלוקחים בחשבון כמה שעות קבעתם ליום עבודה).
  6.  

    אם נמצאים בסביבת עבודה של Business+, יש לאפשר אומדן זמן
    לכל עובד (ולאו דווקא לכל העובדים ביחד).

כיצד להגדיר אומדן זמן

אומדן זמן לכל עובד

 

כשהוא מופעל, אומדן זמן לכל משתמש מאפשר לקבוע
אומדנים המבוססים על נושאי המשימות,
ולא על המשימה עצמה.
זה מאפשר הערכות מדויקות יותר בעת שימוש.

  • אם מוסיפים משתמש למשימה שכבר יש לה אומדן,המשתמש יקבל עליו את האומדן הכולל.

  • כל משתמש נוסף שיתווסף יתחיל ב-0 וימשיך להוסיף הערכות בנפרד

  • אם מעדכנים את אומדן המשימות הכולל וכבר קיימים אומדנים מותאמים אישית לכל משתמש, הזמן יתעדכן מחדש ויתחלק אוטומטית באופן שווה בין המשתמשים.

  • ביטול הקצאת משתמשים למשימה יסיר את הערכתם באופן אוטומטי. אם מסירים את המשתמש האחרון, האומדן יועבר למשימה.

  • הפעלת ה-ClickApp יחלק את אמדני הזמן באופן שווה על כל משימות עם משתמשים מרובים. כיבוי ישלב אותם מחדש.

  • כיבוי ClickApp ימזג את כל הערכות הזמן לסכום כולל. הפעלה מחדש לא תבטל זאת. במקום זאת, הם יחולקו שוב באופן שווה.

משימות משנה

החלון הקופץ של אומדני הזמן יציג את הזמן הכולל עם משימות משנה. הוא לא יציג את הסכום עבור כל משתמש; עם זאת, נתונים אלה ישמשו בדוחות כמו Box ו-Workload.

כאשר סביבת עבודה זו של ClickApp מופעלת, משימה תציג את סכום כל אומדני הזמן על משימות המשנה שלה בתוספת הזמן המוערך במשימה עצמה.

לדוגמא:

  • משימה: שעה אחת

  • תת משימה: שעה אחת

עם הפעלת פיצ'ר ה- ClickApp, הזמן המוצג במשימה יהיה שילוב של השניים: שעתיים.

הערה: משימות משנה המוצגות כמשימות נפרדות לא יאגרו/יתווספו לאומדני זמן של המשימות הראשיות.

איך להתחיל

  1.  יש ללחוץ על הפרופיל בפינה השמאלית התחתונה. יש לזכור ש- ClickApps של חלל העבודה יכולים להיות מופעלים רק על ידי מנהל סביבת העבודה או הבעלים.

  2. יש לבחור ClickApps

  3. החלף את המצב של אומדני הזמן

  4. ניתן לבקר במשימה כדי לראות את הזמן שעבר

דיווח5.png
דיווח6.png
דיווח7.png